Grib chancen og bliv Sales Supporter, Retail hos Arval A/S – Bliv en del af privatleasing- successen hos os!
Arval A/S, en førende international aktør inden for mobilitets- og leasingbranchen og ejet af BNP Paribas, søger nu en dedikeret Sales Supporter til vores dynamiske Retail-team. Vi opererer globalt med mere end 8.500 ansatte og administrerer mere end 1.7 mio. biler. I Danmark er vi ca. 45 medarbejdere, og vi oplever en kraftig vækst, hvorfor vi nu søger dig.
Er du passioneret omkring kundeservice og ønsker at spille en nøglerolle i at støtte vores dynamiske Retail-team? Arval Danmark søger en dedikeret og detaljeorienteret Sales Supporter til at styrke vores Retail-afdeling. Hvis du trives i en støttende rolle og har en interesse for leasingbranchen, især privatleasing, kan dette være din næste mulighed!
Personen, vi søger, trives med at give en god kundeservice i både skrift og tale. En normal arbejdsdag vil primært bestå af kundeservice over telefonen, hvor du bl.a. hjælper vores kunder med at tilmelde sig til betalingsservice, kontaker kunder med udestående betalinger og drøfter mindre udfordringer i forbindelse med kundens bestilling af deres nye privatleasingbil.
Med andre ord, så leder vi efter en person, som motiveres af at hjælpe vores kunder, både proaktivt og reaktivt. I Arvals Retail-afdeling kommer du til at arbejde med en bred snitflade, hvor support er nøgleordet, men hvor også salg og administration, i perioder, vil være er en del af hverdagen.
Hvem er vi?
I Retail-afdelingen hos Arval Danmark er hovedfokus at tilbyde skræddersyede leasingløsninger til mindre erhvervskunder samt at tilbyde private kunder markedets bedste oplevelse, når det kommer til privatleasing. Vi har i knap to år drevet to spændende privatleasing-partnerskaber med anerkendte og veletablerede mærker på det danske marked. Et partnerskab, du - som ny medarbejder i Retail-afdelingen - bliver en afgørende del af. Du får dermed også mulighed for at sætte dit præg på hverdagen i denne forbindelse. Ligesom du også på sigt vil få mulighed for at blive en central del af afdelingens øvrige funktioner.
Dine kvalifikationer og kompetencer:
- Erfaring inden for kundeservice eller adminstration, gerne i en lignende branche
- Gode kommunikationsevner og en struktureret tilgang til opgaver
- Stærke samarbejdsevner og evnen til at arbejde tæt sammen med flere afdelinger
- Erfaring med IT-systemer og MS Office-pakken (Excel, Outlook, etc.)
- Erfaring med leasing eller finansielle ydelser er en fordel, men ikke et krav
Dine opgaver:
Som Sales Supporter i Arvals Retail-afdeling vil du:
- Yde fremragende kundesupport ved at besvare henvendelser og løse problemer hurtigt og effektivt
- Understøtte Retail Account Manager med administrative opgaver relateret til privatleasing
- Samarbejde med interne teams for at sikre en effektiv håndtering af opgaver omhandlende privatleasing
- Bidrage til optimering af kundesupport-processer med henblik på at forbedre kundeoplevelsen og betalingsopfølgning
- Være proaktiv mht. opkrævning af udestående betalinger og sikre effektiv håndtering
- Være aktiv på telefonen, både i indgående og udgående kald
Vi har stort fokus på vækst i samarbejdet med vores partnere, og vi sætter derfor en ære i at levere god og omfattende kundeservice, så vi får de bedste kunder i branchen.
Vi tilbyder:
- Et dynamisk arbejdsmiljø med mulighed for personlig og faglig udvikling
- Et tæt samarbejde med erfarne kollegaer i en virksomhed i vækst
- Konkurrencedygtig løn og personalegoder
- Et fantastisk team med holdånd og fællesskab
- Stor indflydelse på udviklingen af Arval A/S og ikke mindst Retail-afdelingen
- Træning og udvikling samt ansættelsesforhold efter kvalifikationer
- Attraktiv frokostordning
- Attraktiv pensionsordning
Ansøg så hurtigt som muligt ved at sende dit CV og din ansøgning. Vi holder løbende samtaler.
Hvis du vil have mere information om stillingen, kan du kontakte Martin Bugge, Head of Retail & Products, (martin.bugge@arval.dk / 7026 5060).