Vi gør vores yderste for at tilbyde vores kunder, relationer og besøgende en optimal oplevelse og service. Det er dog muligt, at du på grund af en fejl fra vores side har haft en ubehagelig oplevelse og derfor ønsker at indgive en klage. Hos Arval har håndterer vi klager meget gennemsigtigt. Hver klage registreres nøjagtigt og følges op for at sikre, at vi forvandler en ubehagelig oplevelse til et positivt resultat og for at forhindre en gentagelse i fremtiden.
Du kan altid rapportere din klage til os via telefon +45 70 26 50 60, pr. e-mail privacy@arval.dk eller via klageformularen herunder. Vi vil kontakte dig så hurtigt som muligt.
Hvis du har praktiske spørgsmål om din leasing bil, bedes du kontakte Arval-teamet på +45 70 26 50 60.
Vi vil komme med en passende løsning inden for 3 arbejdsdage.
Er din bil forsvundet eller stjålet? Kontakt os hurtigst muligt telefonisk +45 70 26 50 60. Vi er tilgængelige 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen (uden for kontortid via Arval Assistance).
Rapporter en klage
Du kan indsende din klage ved at udfylde nedenstående formular.